Kitsui Whitie Snow Kejelitaan Kulit Bermula Dari Dalaman

Min
0

Nak tak kulit cantik dan tak perlu nak mekap tebal lagi? Mesti ramai yang selalu impikan untuk mempunyai kulit yang cantik, bersih serta sihat. Lebih lagi kalau tak perlu nak mekap tebal untuk tutup keadaan kulit yang agak kusam ataupun bermasalah.


Kitsui Whitie Snow Kejelitaan Kulit Bermula Dari Dalaman

Saya juga tidak terkecuali. Kadangkala dah banyak cuba skincare yang ada di pasaran untuk kurangkan cela kulit muka tapi masih tidak menampakkan kesan yang ketara. Makin meningkat umur ini, jeragat muncul dan kulit jadi lebih cepat kusam.

Bimbang rasa kalau tak jumpa jalan penyelesaian untuk kulit lebih cantik dan sihat. Jadi antara yang patut kita buat dahulu ialah dengan cara sihatkan usus dan jadikan sistem penghadaman tubuh lebih bagus. Tingkatkan fungsi pencernaan supaya toksin dalam usus tidak berkumpul dan membantutkan penyerapan nutrien yang diperlukan untuk kulit sihat.



Kejelitaan Kulit Bermula dari Dalaman

Antara kunci kulit cantik dan sihat adalah apabila kita menjaga usus dengan baik. Dengan itu kecantikan kulit secara semula jadi akan terserlah tanpa perlu solekan yang berat. Selain itu sistem penghadaman yang sihat juga telah terbukti dapat membantu kulit lebih cantik secara semula jadi dari dalam ke luar.

Apabila sistem penghadaman lebih baik maka penyerapan nutrisi dalam badan juga jadi lebih cekap. Bayangkan jika mendapan toksin makin banyak dalam usus?

Sudah tentu ianya akan menghalang dan menyekat nutrien dari diserap dan seterusnya menyebabkan kulit kelihatan kusam dan akhirnya menjadi rosak. 

Siapa Yang Patut Cuba Kitsui Whitie Snow ini?

Antara punca-punca usus yang tidak sihat dan kotor adalah dari gaya hidup yang tidak sihat. Jika anda antara orang yang mempunyai masalah seperti;
  • Mempunyai masalah penghadaman seperti susah lawas atau sembelit
  • Kulit kusam dan berjeragat
  • Mempunyai bintik-bintik gelap
  • Kulit kelihatan tua dari usia sebenar, Maka anda perlu cuba Kitsui Whitie Snow ini. Ini kerana formulasinya dibuat untuk membantu mengatasi masalah seperti di atas.







Diformulakan Dengan Bahan-Bahan Premium

Bahan Premium Dari Korea yang mengandungi probiotic serta prebiotic sehingga 10 Billion CFUs (Colony Forming Units) dalam setiap sachet. CFU adalah sejenis bakteria baik yang sangat bagus untuk usus kita. Ianya juga mengandungi Vitamin B3 (Niacinamide), vitamin C serta ekstrak biji anggur (grape seed extract). 

Bahan-bahan premium ini mengandungi anti oksidan juga mineral dan vitamin yang sangat diperlukan badan untuk bantu menghilangkan bintik-bintik hitam selain dapat memudarkan parut. 

Antioksidan adalah suatu zat yang dapat membantu melambatkan proses penuaan kulit. Manakala oksida atau radikal bebas pula adalah bahan yang dapat merosakkan sel-sel kulit kita seterusnya mempercepatkan proses penuaan.

Kulit Sihat, Kulit Cantik

Kitsui Whitie Snow mengandungi probiotic dan prebiotic seperti terdapat dalam vitagen yang dapat mempercepatkan proses penghadaman makanan dan menyihatkan usus anda. 

Selain itu ianya dapat bantu supaya nutrisi lebih mudah diserap ke dalam sistem tubuh badan.  Oleh itu masalah kulit akan berkurang sekiranya usus kita bersih dan sihat 

Kebaikan Kitsui Whitie Snow Untuk Kulit dan Usus

Kitsui Whitie Snow bebas bahan-bahan berbahaya dan mengandungi vitamin serta nutrien diperlukan untuk kulit cantik. Bahan-bahan yang terdapat didalamnya dapat membantu menjadikan sistem penghadaman kita lebih bagus.

Oleh yang demikian ianya dapat bertindak sebagai pencerah kulit yang selamat
dan berkesan. Menjadikan kulit lebih cerah dalam masa 7 hari. 

Antara manfaat niacinamide untuk wajah ialah dapat membantu meminimalkan kemunculan garis-garis halus serta bantu mengurangkan masalah pigmentasi atau jeragat. Usus yang bersih pastinya akan menjadikan kulit lebih cerah dan sihat dengan dua bahan yang hebat seperti niacinamide dan juga vitamin C. 

Ia akan bertindak sebagai ejen pencerah kulit yang paling berkesan serta selamat digunakan .
Inginkan kulit yang cantik dan cerah? Pastikan usus anda bersih dan sihat.


Dapatkan Produk Kitsui Whitie Snow Lebih Senang di:







Kitsui, Cantik Semulajadi !

Grab your KITSUI now at the pharmacist near you!

Guna code “KITSNOW” semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di
Kitsui Official Shopee Mall

Kitsui Whitie Snow Shopee Mall 

https://shopee.com.my/product/100810671/12067264667?
smtt=0.100812150-1642225791.9 
Kitsui Website : https://kitsui.com.my/ 
Kitsui Official Shopee Mall: https://shopee.com.my/kitsui.my.hq
Kitsui Official Instagram: https://instagram.com/kitsuimalaysia
TikTok : https://vt.tiktok.com/ZSJUoshPn/ 
Facebook: https://www.facebook.com/kitsuimalaysia 
Youtube: https://www.youtube.com/c/KitsuiBeauty 

Tags

Post a Comment

0 Comments
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top